wtorek, 12 stycznia 2016

W zdrowym ciele...

Nie od dzisiaj wiadomo, że nastała przeogromna moda na zdrowe odżywianie, dbanie o swoją skórę naturalnymi sposobami. Podążamy za modą i za trendami nie do końca wiedząc co tak naprawdę jemy, pijemy, wklepujemy w ciało a już szczególnie jeszcze się ostrzykujemy. Prowadząc bloga nie chciałabym podsuwać wprost zaleceń jak dbać o siebie ani co stosować bo każda z Was posiada zupełnie inną przemianę, skórę i potrzeby. Dlatego też celem mojego bloga jest ukazanie przepisów, sposobów oraz metoda dbania o siebie w zdrowszy sposób. Może czasami pojawią się formy ćwiczeń - moje własne opinie i komentarze w tematyce zdrowego stylu zdrowia.
Więc na sam początek... Nazywam się Karolina, jestem zwykła dziewczyną nie różniącą się od wielu osób mijanych na ulicy. Rok temu wzięłam się za siebie i postanowiłam zmienić swoje nawyki dotyczące dbania o samą siebie. Nie czuje się modelką ani idealną babeczką ale osobą z dystansem do samej siebie. Wbrew pozorom lubię lody pistacjowe oraz oreo ale kocham też sałatki, surówki, wszelkiego rodzaju musy i hummusy. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz